تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان خداحافظی اسطوره رم مشخص شد

به گزارش افکارنیوز،

فرانچسکو توتی 40 ساله پس از 25 سال حضور در تیم فوتبال رم، سرانجام در پایان فصل جاری به دوران بازیگری خود پایان می‌هد.

مونچی، مدیر ورزشی جدید باشگاه رم با اعلام این خبر گفت: طبق توافقی که بین فرانچسکو توتی و باشگاه رم صورت گرفته، این آخرین فصل بازیگری اوست و فرانچسکو از فصل آینده به عنوان مدیر اجرایی باشگاه مشغول به کار خواهد شد. می‌خواهم توتی را در کنار خودم ببینم چون می‌توانم از او چیزهای زیادی در مورد رم بیاموزم. توتی که در سال 1992 به تیم اصلی رم وارد شد، تا کنون نزدیک به 800 بازی در رقابت‌های مختلف برای این تیم انجام داده و موفق به زدن 307 گل هم شده است. او پنج عنوان قهرمانی را با رم تجربه کرده که عبارتند از یک قهرمانی در سری A، دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا. فرانچسکو همچنین یک قهرمانی با آتزوری در جام جهانی 2006 هم در کارنامه‌اش دارد.

توتی همیشه به رم وفادار ماند و با وجود داشتن پیشنهاداتی وسوسه‌انگیز در مقاطع مختلف هرگز به رم پشت نکرد و به پیراهن جالوروسی وفادار ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان خداحافظی اسطوره رم مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..