تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهدید و انتشار تصاویر خصوصی عاقبت دوستی خیابانی

تهدید و انتشار تصاویر خصوصی عاقبت دوستی خیابانیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطاتگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ ‌علی کریمی‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا گفت: خانم جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار نمود؛ مدتی است شخص ناشناسی از طریق شبکه اجتماعی تهدید نمود است تا در صورتی که به خواسته‌های نامشروع وی توجه نکنم تعدادی از تصاویر خصوصی و خانوادگی من را منتشر خواهد کرد و  تاکنون تعدادی از تصاویر خصوصی‌ام را منتشر کرده که این امر باعث هتک حیثیت من گردیده است.
 
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع اکیپی زبده از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم سایبری وارد عمل شدند و با انجام  بررسی‌های فنی و تحقیقات لازم‌،‌ فردی را در این زمینه شناسایی و پس اخذ مجوز از مقام قضائی‌، متهم را دستگیر و به این پلیس منتقل کردند.
 
رییس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: متهم در تحقیقات صراحتا به بزه ارتکابی اقرار کرد و گفت، با شاکیه دوست بوده و تصاویر شخصی وی را قبلا و به صورت حضوری از طریق گوشی به دست آورده و سپس جهت تطمیع وی اقدام به تهدید نمودم.
 
وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان نباید به اشخاص غریبه اعتماد کنند، گفت: دوستی‌های خیابانی ‌ زمینه‌ای برای تشکیل خانواده نیست، زیرا اگر جوانی واقعا قصد ازدواج داشته باشد از طریق خانواده وارد عمل شده و پنهان کاری نمی‌کند.
 
این مقام انتظامی تاکید کرد: به هیچ عنوان عکس و فیلم شخصی خود را در اختیار دیگران و افراد غریبه قرار ندهید، چرا که در صورت بروز هر گونه مشکل یا در راستای اخاذی از این اطلاعات شما بر علیه شما استفاده کرده و حتی با انتشار آنها در فضای مجازی آبرو و حیثیت شما را به بازی می‌گیرند.
 

سرهنگ کریمی در پایان گفت: از هموطنان عزیز درخواست داریم  در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی با ما در میان بگذارند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهدید و انتشار تصاویر خصوصی عاقبت دوستی خیابانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..