تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظاتی پیش ۲۱ جنازه از معدن ذغال‌سنگ آزادشهر خارج شد

رمضان بهرامی در رابطه آخرین اخبار مصدومان معدن ذغال سنگ آزادشهر، اظهارداشت: این حادثه تاکنون ٦٩ مصدوم داشته و  لحظات گذشته ٢١ جنازه از معدن خارج شده است.

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان با اشاره به این که گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد 21 جنازه پیدا شده در معدن ذغال‌سنگ آزاد شهر مطرح است گفت: هنوز وزیر کار و صنعت در محل حادثه حاضر نشده‌اند.

وی افزود: برخی معتقدند تعدادی از این جنازه ها مربوط به معدن‌کارانی است که برای کمک به مصدومان وارد معدن شده بودند و این آمار مجزا از 32 معدن‌کار محبوس شده در معدن است. 

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان با اشاره به این که هم اکنون 600 متر از معدن پاکسازی شده و در حال حفر معدن تا 1500 متر هستند گفت: هنوز وزیر صنعت و وزیر کار در محل حادثه حاضر نشده‌اند. البته براساس اخبار گفته می‌شود که آنها تا نیم ساعت دیگر به محل حادثه می‌رسند.

تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظاتی پیش ۲۱ جنازه از معدن ذغال‌سنگ آزادشهر خارج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..