تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدم مثبت ستاره ملی پوش برای پیوستن به استقلال

به گزارش افکارنیوز، یکی از مهره های اصلی حاضر در لیست منصوریا ، پژمان منتظری است. بازیکن که الاهلی خواهان تمدید قرارداد او است و به نظر می رسد باشگاه استقلال توانایی پرداخت مبلغ قرارداد او را نداشته باشد!

شنیده های خبرنگار ما حکایت از آن دارد که منتظری به منصوریان پیام داده بعد از مراسم پایانی باشگاه الاهلی، مشکلی برای حضور در استقلال ندارد.

ظاهرا قرار است منصوریان و منتظری در سفر آبی ها به قطر، جلسه ای جهت بررسی شرایط برگزار کنند تا در صورت توافق نهایی رسما پیراهن استقلال را بر تن کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدم مثبت ستاره ملی پوش برای پیوستن به استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..