تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوال جالب رونالدو از داور مسابقه با اتلتیکو/ گل من آفساید بود؟

ساعت 24- ستاره پرتغالی رئال‌مادرید در بین دو نیمه سوال جالبی از داور بازی کرد و خیال او را راحت کرد.

رئال مادرید بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را توفانی آغاز کرد و توانست در سانتیاگو برنابئو برابر اتلتیکو مادرید با سه گل به پیروزی برسد.ستاره نخست این دیدار کریستیانو رونالدو بود که توانست سه گل به ثمر رساند تا ثابت کند که همچنان بهترین و تاثیر گذارترین بازیکن رئال است.گل نخست رونالدو در شرایطی مشکوک به آفساید به ثمر رسید اما خود او چنین چیزی را رد کرد. او در بین دو نیمه گفت وگویی جالبی با داور بازی داشت تا جایکه خطاب به او گفت:اتکینسون! گل من در شرایط آفساید به ثمر رسید؟ آن را ندیدی؟ من در صحنه اول دخالتی نداشتم...روزنامه مارکا نوشت که این سوال های رونالدو باعث شد تا داور بازی اطمینان پیدا کند که تصمیم آنها درست بوده و با خیال راحت تر بازی را قضاوت کند.

خبرآنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوال جالب رونالدو از داور مسابقه با اتلتیکو/ گل من آفساید بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..