تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داماد متقلب چینی در مراسم عروسی اش دستگیر شد + فیلم

داماد متقلب چینی در مراسم عروسی اش دستگیر شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ " وانگ " داماد چینی که در مراسم عروسی اش  قصد فریب عروس و خانواده وی را داشت  توسط پلیس این کشور بازداشت شد. وی با پرداختن پول به حدود 200 تن و دعوت آنها به جشن عروسی اش، از آنها خواست تا نقش فامیل و بستگانش را بازی کنند.

عروس و خانواده اش زمانی به این مسئله  مشکوک شدند که  این مهمانان رفتارهای عجیبی از خود نشان می دادند. شک آنها زمانی بیشتر شد که با وجود شروع مراسم عروسی خبری از پدر و مادر داماد نبود. با بیشتر شدن شک و تردید، خانواده عروس از  پلیس خواستند تا با حضور در این جشن این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

پلیس با بررسی این موضوع و برملا شدن حقیقت، داماد متقلب را بازداشت کرد. داماد در توضیح گفت که بدلیل اینکه خانواده اش با ازدواج وی در خارج از زادگاهش مخالفت بودند مجبور به این کار شده است. همچنین یکی از مهمانان ضمن ابراز بی گناهی، پیام های رد و بدل شده بین خود و داماد را به پلیس نشان داد که در خصوص مبلغ دریافتی برای حضور در این جشن با وی صحبت کرده بود.

گفتنی است؛ اکثر این مهمانان تقلبی را رانندگان تاکسی و همچنین دانشجویان انصرافی دانشگاه تشکیل می دادند. داماد به هر یک از آنها برای حضور در این جشن 12 دلار پرداخت کرده بود.

 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داماد متقلب چینی در مراسم عروسی اش دستگیر شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..