تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زاکانی: نباید به حرف یک دیوانه، پاسخ داد

کد خبر: ۵۲۴۹۸۳

۱۲۵۳  بازدید

زاکانی ایران در خاتمه به این نشریه گفت: «دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا چون درنده‌ها و به شکل غیر قابل پیش‌بینی برای ترساندن دیگران رفتار می‌کند. اما دندان‌ها و پنجه‌های او ما را مرعوب نخواهد ساخت. ما نباید به هرحرفی که یک دیوانه می‌زند پاسخ دهیم.»

خبرگزاری فارس: «علیرضا زاکانی» نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار نشریه انگلیسی «فایننشل تایمز» گفته است که توافق هسته‌ای «یک قرارداد تمام شده» است و ایران قصدی برای تخریب آن ندارد.

فایننشل تایمز در این گفت‌‌وگو از علیرضا زاکانی به عنوان چهره برجسته اردوگاه اصولگرایان ایران یاد کرد.

 زاکانی در ادامه این مصاحبه گفت: «ما این توافق را تمام  شده بر می‌شماریم و به آن متعهدیم  مگر این‌که آمریکا به طور رسمی از آن عدول نماید.»

وی در ادامه این مصاحبه گفت: «ما با جدیت حقوق خود را بر اساس این توافق و در صورت نقض آن از سوی آمریکا که تهدیدها علیه ایران را ادامه می‌دهد و بابت رفع تحریم‌ها مانع تراشی می‌کند، پیگیری می‌کنیم.»

زاکانی ایران در خاتمه به این نشریه گفت: «دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا چون درنده‌ها  و به شکل غیر قابل پیش‌بینی برای ترساندن دیگران رفتار می‌کند. اما دندان‌ها و پنجه‌های او ما را مرعوب نخواهد ساخت. ما نباید به هرحرفی که یک دیوانه می‌زند پاسخ دهیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زاکانی: نباید به حرف یک دیوانه، پاسخ داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..