تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ خواننده آمریکایی روی صحنه‌ در اجرای تولدش+فیلم

ساعت 24-بروس همپتون (Bruce Hampton) خواننده سبک راک که برای اجرای تولدش روی سن رفته بود هنگام اجرای کنسرت روی زمین افتاد.

بروس همپتون (Bruce Hampton)، هنرمند سبک راک آمریکایی برای بزرگداشت هفتاد سالگی‌اش روی صحنه سالن فاکس در شهر آتلانتا رفت و در زمان اجرای موسیقی به زمین افتاده و درگذشت.

نوازندگان که در ابتدا تصور نمی‌کردند او فوت کرده به نواختن ادامه می‌دادند اما کم کم اعضای ارکستر دست از نواختن کشیدند و بالای سر بروس رفتند.

این هنرمند آمریکایی دچار حمله قلبی شدید شد و پزشکان دقایقی بعد مرگ آقای همپتون را اعلام کردند. آغاز فعالیت هنری او به سال 1970 باز می‌گشت.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ خواننده آمریکایی روی صحنه‌ در اجرای تولدش+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..