تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو، سازمان ملل را مجازات می کند

کد خبر: ۵۲۴۹۶۴

۱۲۳  بازدید

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) تصمیم گرفت اموالی که اسرائیل به سازمان ملل می‌دهد به میزان یک میلیون دلار کاهش دهد.

خبرگزاری اییسنا: نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) تصمیم گرفت اموالی که اسرائیل به سازمان ملل می‌دهد به میزان یک میلیون دلار کاهش دهد.

به نقل از اسکای نیوز، این تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای کاهش اموالی که اسرائیل به سازمان ملل می‌دهد، پس از مصوبه دیروز یونسکو صورت گرفت.

در جلسه روز گذشته یونسکو، این مصوبه با ۲۲ رای موافق، ۱۰ رای مخالف و ۲۶ ممتنع یا غائب تصویب شد.

این مصوبه که با اکثریت آراء تصویب شده است، تأکید می‌کند که رژیم صهیونیستی حاکمیتی بر شهر قدس ندارد و این شهر اشغال شده است. این مصوبه، همچنین، خروج قدس از کنترل رژیم صهیونیستی را خواستار شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو، سازمان ملل را مجازات می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..