تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کش و قوس بر سر ماجرای توقف یا توزیع «عاشقانه» ادامه دارد

کش و قوس بر سر ماجرای توقف یا توزیع «عاشقانه» ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با ادامه یافتن حرف و حدیث‌ها درباره توزیع سریال «عاشقانه» در شبکه نمایش خانگی و بعد از اعلام محمد نادری، مدیر اجرایی این سریال مبنی بر حل شدن مشکل توزیع این مجموعه، روابط عمومی صنف VOD و IPTV  در بیانیه‌ای اعلام کرد دستور توقیف سریال «عاشقانه» هنوز به قوت خود باقی‌ است.

براساس اعلام وکیل انجمن صنفی شرکت‌های عرضه‌کننده VOD و IPTV ، اگر در هفته‌ آینده این سریال علیرغم وجود دستور قضایی توزیع شود، می‌توان درباره‌ آن دستور جدیدی مبنی بر توقیف فیزیکی گرفت و تمامی نسخه‌های توزیع شده‌ی DVD را جمع‌آوری کرد.

محمد صراف، رییس صنف VOD و IPTV، نیز در این‌باره گفت: «به دنبال ارائه شکایت پنج شرکت عرضه‌کننده قانونی سریال «عاشقانه» به دستگاه قضایی، دستور توقیف انتشار لوح فشرده سریال عاشقانه صادر شده است.»

او اضافه کرد: «این پنج شرکت VOD قراردادی برای توزیع نسخه‌ VOD این سریال با مالکین این مجموعه دارند و تمامی قسمت‌های این سریال تا به امروز به صورت قانونی در این سایت‌ها منتشر شده است. بعضا مشاهده شده است برخی از سایت‌های غیر مجاز VOD کامنت‌هایی مبنی بر غیرقانونی بودن قراردادها و سامانه‌های قانونی منتشر کرده‌اند که در این خصوص نیز با موضوع نشر اکاذیب شکایتی تنظیم شده است.»

صراف عنوان کرد: «مگر تهیه‌کننده‌ای می‌تواند فیلم یا سریال خود را بدون عقد قرارداد با یک شرکت ویدیو رسانه و پخش‌کننده DVD پخش کند؟ اگر اینطور باشد هر تهیه‌کننده‌ای باید یک مجوز ویدئو رسانه اخذ کرده و اثرش را پخش کند. این درحالی است که فعالان این صنعت سال‌ها در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا بتوانند کانال توزیع قانونی را فراهم کنند. لذا صنف VOD و IPTV طی اقدامی بسیار جدی درحال مسدود کردن تمامی این سامانه‌ها است.»

او در ادامه بیان کرد: «به‌تازگی برخی سامانه‌ها اقدام به انتشار سریال «عاشقانه» کرده‌اند، درصورتی‌که هیچ‌گونه مجوزی از موسسه رسانه‌های تصویری یا سازمان صداوسیما ندارند. این مجوزها در مراحل سخت و پیچیده‌ای اعطا می‌شود، لذا شرکت‌های دارای مجوز حق خود می‌دانند که از توزیع محتوا روی سامانه‌های غیر مجوزدار جلوگیری به عمل آورند. حتی اگر این سامانه‌ها برای مالکان فیلم‌های سینمایی یا سریال‌ها باشد.»

پیش از این محمدرضا نادری، مدیر اجرایی پروژه «عاشقانه» درباره شایعاتی که به تازگی پیرامون این مجموعه ایجاد شده توضیح داده بود: «در پی برخورد با بیش از یکصد لینک غیر مجاز و VOD که به صورت غیر قانونی و بدون داشتن قرارداد با مالکین و سرمایه گذاران اقدام به بارگذاری مجموعه کرده بودند، خوشبختانه این مشکل در حال حاضر با انعقاد قرارداد قانونی با سازندگان شکل اصولی تری به خود گرفته است.»

او همچنین اعلام کرده بود که براساس برنامه ریزی های انجام گرفته قسمت هفتم «عاشقانه» نیز دوشنبه هفته آینده (١٨ اردیبهشت ماه) توزیع خواهد شد.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کش و قوس بر سر ماجرای توقف یا توزیع «عاشقانه» ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..