تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروهی که اولین کنسرت شهر قم را برگزار کرد در تالار وحدت روی صحنه می‌رود

گروهی که اولین کنسرت شهر قم را برگزار کرد در تالار وحدت روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه موسیقی مهبد به سرپرستی و آهنگسازی سهیل مطیعا که از سال 1395 شکل گرفته، قرار است 18 اردیبهشت در تالار وحدت تهران روی صحنه برود.

مهر سال گذشته بود که گروه مهبد به مناسبت هفته دفاع مقدس با اجرا در قم زمینه‌ای را فراهم کرد تا این شهر شاهد برگزاری کنسرت باشد. سهیل مطیعا، سرپرست گروه مهبد درباره تفاوت فضای کار در تهران و شهرستان گفت: «فعالیت موسیقی در شهرستان تا حدی محدودتر از تهران است و استقبال هم کمی کمتر.»

او درباره احتمال لغو کنسرت‌های گروه موسیقی مهبد توضیح داد: «برای من تا به حال پیش نیامده که لغو شدن کنسرت را تجربه کنم ولی متاسفانه برای هنرجویان عزیز و بعضی از دوستان و همکاران اتفاق افتاده که بسیار تاثر برانگیز و دلسردکننده است. واکنش ما در برابر لغو کنسرت اعتراض و گاهی هم سکوت خواهد بود، البته در نهایت ادب و احترام.»

سرپرست گروه موسیقی مهبد در مورد برنامه‌های گروه برای اجرا در تالار وحدت گفت: «گروه ما برای اجرا در تهران و تالار وحدت، برنامه‌ای در خور شان مخاطب با در نظر گرفتن اصول علمی و دور از کلیشه و تکرار خواهد داشت و در یک جمله  ما با قلبمان اجرا خواهیم کرد.»

مطیعا در مورد سازها و سبک موسیقی گروه مهبد افزود: «گروه مهبد یک گروه تلفیقی است که با استفاده از سازهای سنتی و غربی در ژانری مدرن قدم به عرصه موسیقی کشور گذاشته است.»

اعضای گروه موسیقی مهبد 18 اردیبهشت ساعت 21:30 برای اولین بار در تهران و در تالار وحدت به اجرای «تلواسه‌های عاشقی» می‌پردازند.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروهی که اولین کنسرت شهر قم را برگزار کرد در تالار وحدت روی صحنه می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..