تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکعب های ژلاتینی؛ دسرِ بعد از غذا

کد خبر: ۵۲۴۰۵۸

۳۲۸۹  بازدید

در این مطلب طرز تهیه یک دسر فوق العاده راحت با ژلاتین را به شما آموزش داده ایم. با این دسر و به راحتی می توانید هنرتان را به رخ همه بکشید.

وب سایت سر آشپز: در این مطلب طرز تهیه یک دسر فوق العاده راحت با ژلاتین را به شما آموزش داده ایم. با این دسر و به راحتی می توانید هنرتان را به رخ همه بکشید.  مواد لازم: شیر 6 لیوان  پودر ژلاتین 5 قاشق غذا خوری پودر کاکائو 2 قاشق غذا خوری  شکر 1 لیوان وانیل 1/8 قاشق چای خوری دسر مکعبی
 
طرز تهیه:

1- ژلاتین را روی شیر ریخته و هم زده و روی شعله کم گذاشته و هم میزنیم تا ژلاتین حل شود ولی شیر نجوشد.


2-شکر را به شیر اضافه کرده و هم میزنیم تا کامل حل شود.

3-وانیل رابه مواداضافه کرده واز روی حرارت برمیداریم.


4-مواد را نصف کرده و به نصف مواد پودر کاکائو را اضافه میکنیم.


5-ظرف مستطیلی پیرکس را برداشته و یک لایه از دسرسفید را ریخته و در یخچال به مدت نیم ساعت قرار میدیم، وقتی لایه سفید مقداری بست یه لایه قهوه ای میریزیم وبه همین ترتیب تا موادمون تموم بشه.

6-وقتی آخرین لایه رو ریختیم به مدت دو ساعت در یخچال گذاشته تاکاملا خودش رو بگیره.


7-ظرف رو به مدت کم در آب گرم میزاریم و دسر رو درآورده و برش میزنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکعب های ژلاتینی؛ دسرِ بعد از غذا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..