تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحیه‌بخشی به زندانیان فلسطینی با چالش آب‌نمک +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عده‌ای از فعالان و حامیان زندانیان فلسطینی به منظور روحیه‌بخشی به آنها چالش خوردن آب‌نمک راه انداختند. از روز 17 آوریل (28 فروردین) حدود 1500 زندانی در بند رژیم صهیونیستی در اعتراض به شرایط و اوضاع نامناسب زندانها اعتصاب غذا را آغاز کردند. این چالش را برای اولین بار فرزند مروان برغوثی، از رهبران و زندانیان فلسطینی آغاز کرد. پس از آن تعداد زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با دو هشتگ #می_وملح  و #saltwaterchallenge آن را ادامه دادند. در این چالش برخی از چهره‌های مطرح از جمله مجری سرشناس لبنانی و همچنین یکی از خوانندگان فلسطینی نیز شرکت کردند.

چندی پیش گروهی از جوانان افراطی یهودی، برای تضعیف روحیه زندانیان فلسطینی، در مقابل زندانی در کرانه غربی بساط پختن کباب راه انداختند و از مقامات اسرائیلی خواستند به هیچ وجه به خواسته‌های آنها تن در ندهند. طبق گزارش‌ رسانه‌های غربی حال برخی زندانیان وخیم است اما آنها مصر به ادامه راه هستند. امروز هفدهمین روز اعتصاب غذای زندانیان است.

در حال حاضر مچموعاً 6500 فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند. 

چالش  چالش  چالش چالش  چالش  چالش چالش  چالش 

انتهای پیام/

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحیه‌بخشی به زندانیان فلسطینی با چالش آب‌نمک +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..