تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک از روابط عمومی بانک صادرات ایران تقدیر شد

​دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک به پاس نقش ارزنده روابط عمومی بانک صادرات ایران این اداره کل را شایسته تجلیل دانست و با اهداي لوح برتر از آن تقدير به عمل آورد.

به گزارش شما نیوز:  این همایش نهم و دهم اردیبهشت ماه جاری با موضوع روابط عمومی الکترونیک و تغییر در نهادها، مدل ها و روندهای مدیریتی با حضور وزیر ورزش و جوانان و اساتید برجسته حوزه ارتباطات در محل هتل المپیک برگزار و تنديس ويژه همايش به دليل خدمات علمي و عملي ارايه شده از طرف روابط عمومي  به روابط عمومی  اين بانک اعطا  شد.

این گزارش می افزاید مباحثی نظیر روابط عمومی الکترونیک و اینترنت اشیاء، روابط عمومی الکترونیک، روابط شبکه ای و غیر متمرکز، روابط عمومی الکترونیک مدل های راه اندازی استارت آپ ها، روابط عمومی الکترونیک و غافلگیری کسب و کارهای سنتی در مواجهه با کسب و کارهای نوین، روابط عمومی الکترونیک مدیریت اعتبار و اعتماد در سازمان و همچنین روابط عمومی الکترونیک روابط عمومی سبز، محورهای اصلی این همایش بود.
شایان توجه است بانک صادرات ایران در شمار بانک های پیشرو در عرصه بانکداری الکترونیک به شمار می رود كه روابط عمومی این بانک در این خصوص نقش مهمی در راستای هماهنگی و پیشبرد برنامه ها و اهداف ایفا می کند.

منبع: روابط عمومی بانک صادرات ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک از روابط عمومی بانک صادرات ایران تقدیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..