تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ به اعتراض‌های داوطلبان کارشناسی‌ارشد کامپیوتر

پاسخ به اعتراض‌های داوطلبان کارشناسی‌ارشد کامپیوتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی کاربران داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در گرایش آزمون کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر گرایش های معماری، نرم افزار و شبکه و رایانه نسبت به آزمون اعتراض دارند.

یک بخش از اعتراض این داوطلبان این است که برای دو گرایش یک دفترچه اختصاصی صادر شده و برای یک گرایش دو دفترچه صادر شده است. در حالی که رشته کامپیوتر مجموعا ۶ عنوان درسی داشته است که زبان، ریاضی و دروس تخصصی مشترک و سه ضریب مختلف داشته است در حالیکه یک سری دروس برای سه گرایش این رشته و این سه ضریب اجباری بود و دروس تخصصی معماری سیستم های کامپیوتری، دروس تخصصی نرم افزار و دروس تخصصی هوش مصنوعی و رباتیک هم بوده است. 

در این باره روابط عمومی سازمان سنجش توضیح داد.برای دروس تخصصی معماری سیستم های کامپیوتری، دروس تخصصی نرم افزار به جای اینکه به جای اینکه در دفترچه شماره دو بیاید در دفترچه شماره یک درج شده است و زمان پاسخگویی هم در همان دفترچه شماره یک آمده است. برای گرایش هوش مصنوعی یک دفترچه شماره دو ارائه شده است. مواد امتحانی هم در دفترچه ثبت نام آمده بود.

اما دو درس تخصصی در دفترچه شماره دو نیامده که این موضوع در کلیت آزمون کارشناسی ارشد هیچ تاثیری ندارد اما بحث این است که چون درس تخصصی هوش مصنوعی به دفترچه شماره دو برده شده ۶۰ دقیقه وقت داشت.

مشکلی از نظر قانونی بوجود نیامده است اما ما برای بررسی دقیق تر باید پاسخنامه ها را بخوانیم که بررسی شود چند نفر در یک گرایش هوش مصنوعی، چند نفر در دو گرایش و چند نفر در سه گرایش امتحان داده اند. بر اساس این بررسی می شود که وقت اضافه ای که به گرایش سوم داده شده است تاثیرگذاری معنی داری دارد و صدمه ای به رقابت وارد کرده است یا نه در این صورت تصمیم گرفته می شود.

46232




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ به اعتراض‌های داوطلبان کارشناسی‌ارشد کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..