تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش احمدی نژاد به اظهارات جهانگیری

به گزارش افکارنیوز،

به دنبال پخش اظهارات اسحاق جهانگیری کاندیدای ریاست جمهوری از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران علیه دولت قبل، دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم با ارسال نامه‌ای خطاب به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات، خواستار اختصاص وقت قانونی برای پاسخگویی به اتهامات و افترائات وی شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

«کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری

سلام علیکم

مطلعید که ما هیچ کاندیدا و نماینده ای در انتخابات فعلی ریاست جمهوری نداریم . آقای اسحاق جهانگیری به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در برنامه ساعت 22 سیما سه شنبه مورخ 12/02/96 بیش از پانزده دقیقه ، با ارائه مطالب و آمار کذب و نسبت دادن اتهامات بی اساس و تشویش اذهان عمومی به دولت های نهم و دهم ، مرزهای قانون و اخلاق را به طور کامل زیر پا گذاشت.

نظر به اصل 22 قانون اساسی و ماده 64 اصلاحی مورخه 26/10/91 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 30 الحاقی مورخه 23/3/1388 به قانون اساسنامه سازمان صدا و سیما، لازم است جهت پاسخگویی، وقت قانونی به فوریت تخصیص و به این دفتر اعلام گردد.

دفتر رییس دولت های نهم و دهم»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش احمدی نژاد به اظهارات جهانگیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..