تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شنود بیش از 150 میلیون مکالمه تلفنی درآمریکا

کد خبر: ۵۲۴۸۸۶

۶  بازدید

با وجود قانون کنگره مبنی بر محدود بودن شنود مکالمات تلفنی، سازمان امنیت ملی آمریکا میلیون‌ها مکالمه تلفنی را شنود کرده است.

خبرگزاری مهر: با وجود قانون کنگره مبنی بر محدود بودن شنود مکالمات تلفنی، سازمان امنیت ملی آمریکا میلیون‌ها مکالمه تلفنی را شنود کرده است.
شنود بیش از ۱۵۰ میلیون مکالمه تلفنی درآمریکا 
براساس گزارشی که توسط افسر ارشد اطلاعاتی آمریکا منتشر شد، با وجود این که طبق قانون تصویب شده از سوی کنگره آمریکا شنود مکالمات تلفنی شهروندان باید محدود و گزینشی می‌شد، آژانس امنیت ملی آمریکا در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۵۱ میلیون مکالمه تلفنی را شنود کرده است.

این گزارش که توسط دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا منتشر شده اولین اقدامی است که در راستای اجرای قانون «آزادی» (Freedom Act) که در سال ۲۰۱۵ تصویب شده بود انجام می شود. قانون فوق اقدامات آژانس امنیت ملی در شنود مکالمات شهروندان را صرفا به شنود مکالمات افرادی که مظنون به انجام اقدامات تروریستی هستند محدود می کند.

طبق این گزارش، آژانس امنیت ملی در حالی مکالمات تلفنی ۱۵۱ میلیون شهروند را شنود کرده که دادگاه مخفی جاسوسی خارجی آمریکا تنها مجوز شنود ۴۲ مظنون را در سال ۲۰۱۶ صادر کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شنود بیش از 150 میلیون مکالمه تلفنی درآمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..