تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها

کد خبر: ۵۲۴۸۸۴

۲۱  بازدید

سازمان هواشناسی کشور ضمن اعلام آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها به دلیل بارندگی‌های امروز در برخی استان‌های کشور اعلام کرد این وضعیت فردا هم ادامه دارد.

خبرگزاری ایلنا: سازمان هواشناسی کشور ضمن اعلام آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها به دلیل بارندگی‌های امروز در برخی استان‌های کشور اعلام کرد این وضعیت فردا هم ادامه دارد.

احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: به سبب شدت بارش امروز چهارشنبه آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها  و مسیلها و در مناطق مستعد وقوع تگرگ درکردستان، آذربایجان شرقی، نیمه جنوبی اردبیل، زنجان، همدان، نیمه شمالی مرکزی، قزوین، شمال سمنان وخراسان شمالی پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: این وضعیت فردا پنج شنبه دراستان های خراسان شمالی و دامنه های البرز در شمال قزوین، شمال البرز، تهران و سمنان و با شدت کمتری در شمال خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: مهمترین مخاطره سامانه های جوی در این فصل رگبار موقتی و شدید همراه با رعد وبرق بخصوص در مناطق کوهپایه ای، تگرگ، سیلاب ناگهانی در مناطق مستعد و وزش باد شدید موقتی است.

وظیفه هشدار داد: به هموطنان عزیز توصیه می شود، ضمن انجام اقدامات احتیاطی لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی، برای برنامه ریزی و انجام سفر یا تردد در استانهای اعلام شده وضع هوا را از مرکز پیش بینی استان خود جویا شوند.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..