تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی رضا میرکریمی از حامیان و همراهان جشنواره جهانی

قدردانی رضا میرکریمی از حامیان و همراهان جشنواره جهانی

فرهنگ > سینما - رضا میرکریمی دبیر سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر طی نامه‌های جداگانه ای از حامیان و مشارکت کنندگان در این جشنواره تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا میرکریمی با ارسال نامه هایی از رياست  فعلي سازمان سينمايي و رياست سابق سازمان و مديران و پرسنل اين سازمان، همچنين مديريت خانه سينما، مديريت و پرسنل بنياد سينمايي فارابي، مديريت و پرسنل موسسه سينما شهر، مديريت و پرسنل مجموعه چارسو و همچنين شركت تراشه سبز و موسسه سینماشهر بابت حمايت و پشتيباني از جشنواره قدردانی کرد.

میرکریمی در نامه به رئیس سازمان سینمایی نوشت: «سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم به میزبانی هنرمندان و سینماگران کشورمان بنا به اظهار اغلب میهمانان داخلی و خارجی با خاطره حرفه ای و مثبت پایان یافت و این مهم انجام نشد مگر با حمایت و اعتماد آن سازمان بخصوص شخص جنابعالی و برادر ارجمندمان جناب آقای ایوبی.

بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از این حمایت و همراهی اعلام می دارم . امیدوارم دست خدا بیش از پیش این جماعت را مورد عنایت قرار داده و اعتلای سینمای کشورمان از این مسیر توفیق یابد.»

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر اول تا هشتم اردیبهشت ماه ۹۵ به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار شد.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی رضا میرکریمی از حامیان و همراهان جشنواره جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..