تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایت لژیونر ایرانی از عملکردش در آنژی

به گزارش افکارنیوز،

سعید عزت اللهی در بازی این هفته‌ تیمش برابر کراسنودار دقایقی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین مسابقه آمد و عملکرد خوبی هم از خود نشان داد.

او درباره شرایطش در آنژی گفت‌: خوشبختانه از شرایطی که در آنژی دارم احساس رضایت می‌کنم. این هفته‌ بازی سختی برابر تیم قدرتمندی همچون کراسنودار داشتیم و خوشحالم که تلاش بازیکنان به نتیجه‌ نشست و توانستیم یک امتیاز از این بازی حساس را کسب کنیم. از حالا برای بازی بعدی خودمان که برابر لوکوموتیو مسکو است خودمان را آماده می‌کنیم.

ملی‌پوش ایرانی ادامه‌ داد: مربی از من خواست که به زمین مسابقه بروم و بازی را آرام کنم و فکر می‌کنم که در انجام این وظیفه کاملا خوب عمل کردم. تیم ما شرایط خیلی خوبی در هفته‌های اخیر به دست آورد و من هم خوشحالم که تاثیر بالایی در تیمم دارم. امیدوارم تا پایان فصل بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایت لژیونر ایرانی از عملکردش در آنژی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..