تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این آخرین صحبتی است که درباره مدیران دوتابعیتی می‌کنم/ گرین کارت تابعیت نیست

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که بررسی لیست 50 نفره مدیران دوتابعیتی که قوه قضاییه ارایه کرده است در چه مرحله ای است؟ اظهارداشت: این موضوع دست بررسی است و هر زمان نتیجه مشخص شود ما به دستگاه قضایی اعلام می کنیم و وارد بحث های رسانه ای بی خاصیت و مضر این موضوعات که به اعتماد عمومی ضرر می‌زند نمی‌شویم.

وی تصریح‌کرد: این آخرین صحبتی است که درباره مدیران دوتابعیتی می کنم چون این گونه موضوعات هیچ فایده‌ای برای جامعه و کشور ندارد و نتیجه آن سوزاندن اعتماد مردم است.
علوی ادامه داد: کلی می گویم که اکثر افرادی که در این لیست 53 نفره اعلام کرده اند کسانی هستند که اقامت در کشورهای خارجی دارند نه تابعیت کشورهای خارجی.
وزیر اطلاعات افزود: هیچ وقت به فردی که اقامت کشور دیگری دارد دو تابعیتی گفته نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: گرین کارت تابعیت نیست و از نظر قانون کسی با داشتن گرین کارت ممنوع نیست اما ما به عنوان دستگاه اطلاعاتی روی آن حساسیت به خرج می دهیم، بحث حساسیت اطلاعاتی با بحث منع قانونی متفاوت است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/YI0PVA



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این آخرین صحبتی است که درباره مدیران دوتابعیتی می‌کنم/ گرین کارت تابعیت نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..