تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میلاد کی مرام با «دن کیشوت» روی صحنه می رود

فرهنگ > تئاتر - نمایش «دن کیشوت» به کارگردانی صحرا رمضانیان از ۱۸ اردیبهشت ماه در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «دن کیشوت» به نویسندگی و کارگردانی صحرا رمضانیان با نگاهی به اثر میگل سروانتس شکل گرفته است و هر روز ساعت ۱۷ اجرا می شود. این نمایش که کاری از گروه هنری «مرمت» است و محمدرضا رسولی تهیه کنندگی آن را به عهده دارد، امیربهادر اورعی به عنوان بازیگر و  میلاد کی مرام به صورت افتخاری بازی می کنند.

«دن کیشوت» با همراهی مهدخت مولایی، ایمان اصفهانی و صدای شیرین آقاکاشی، مجتبی پیرزاده، آماندا موسوی، ایمان اصفهانی، فرزانه سلحشور، ساغر صباحی و پیمان منفرد از ۱۸ اردیبهشت ماه در مجموعه تئاتر باران اجرا  می شود و داستان «دن کیشوت» در دنیای امروز است که  گرفتار در وهم دنیای مجازی است.

سایر عوامل این اجرا عبارتند از تهیه کننده و مجری طرح: محمدرضا رسولی، دستیار کارگردان: پیمان منفرد، پویا حقیقی، ویدئو: علی اظهری، جلوه های ویژه ی تصویری: آیدین آریانژاد، مونتاژ و اجرای پلان های نوری: آبان صابری، جلوه های ویژه‌ی تصویری: آیدین آریانژاد، طراح پوستر و بروشور: وحید میثاقی، مدیر روابط عمومی: مریم رودبارانی، ساخت تیزر: محمدرضا رسولی، تدوین تیزر: روح ا... انصاری، عکاس: گلدیس نمازیان.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میلاد کی مرام با «دن کیشوت» روی صحنه می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..