تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات وزیر دادگستری درباره یک محموله جنجالی

مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: البسه کشف شده در منزلی در لواسانات که دارای برند خارجی بوده رسما توسط گمرک وارد شده و مجوز قانونی داشته است.

وی افزود: ٣ هزار و ٢٠٠ عدد پوشاک بچه گانه متعلق به تولید کننده اروپایی در این محل نگه داری می شده و صاحب کالا اعلام کرد که این کالا را با قانونی وارد کرده است.

وزیر دادگستری گفت: از گمرک سوال کردیم که گزارش داد تمام این اموال به گمرک گزارش شده و از مرز رسمی آمده و ١٥٠ میلیون تومان هم عوارض داده است، قاضی حکم به منع پیگرد و رفع توقیف این کالاها را داد.

 یک محموله پوشاک قاچاق طی چند روز اخیر در منزل وزیر آموزش و پرورش دولت یازدهم کشف شد؛ این محموله در منزل وزیر مربوطه در منطه لواسان تهران کشف و ضبط شده است.

در بازجویی‌های اولیه به مأموران اعلام شده است که این محموله متعلق به دختر وزیر است.

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات وزیر دادگستری درباره یک محموله جنجالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..