تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قالیباف با روحیه جهادی در انتخابات حضور یافته است

به گزارش افکارنیوز،

حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم گفت: ظرفیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره‌ها روشن می‌شود، همانطور که در مناظره اول، مردم به ظرفیت نامزدها پی بردند.

وی اظهار داشت: به عنوان مثال آقای محمدباقر قالیباف نشان داد که با روحیه‌ای جهادی و جنگنده وارد عرصه رقابت شده تا افکار مردم را نسبت به عملکرد چهار ساله دولت یازدهم روشن سازد. 

بزرگواری گفت: آقای روحانی نیز در این مناظره نشان داد که ظرفیتی بسیار ضعیف و شکننده دارد و آقای جهانگیری نیز از خود چهره‌ای عصبانی بر جای گذاشت و مشخص شد که صرفاً کاندیدای ضربه‌گیر است.

وی با ابراز امیدواری درباره به نتیجه رسیدن نامزدهای طیف اصولگرا در انتخابات اظهار داشت: بعد از مناظره روز جمعه رویش مردمی به سمت آقای قالیباف شکل گرفته است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم تصریح کرد: آقای روحانی در چهار سال گذشته کشور را به سمت پرتگاه برد و اگر حضور مردم در صحنه و ارشادات و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب نبود، امروز وضعی بهتر از کشورهای اطراف نداشتیم ولی خدا را شکر که به مردم اراده‌ای داده است تا پای انقلاب و رهبری بایستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قالیباف با روحیه جهادی در انتخابات حضور یافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..