تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادسازی سه محله در «الطبقه» سوریه؛ داعش در سد فرات محاصره شده است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه تروریستی داعش محله های یک، دو و سه شهر «الطبقه» واقع در استان رقه را که نیروهای دموکراتیک سوریه آزاد کرده بودند، بمباران کردند.

نیروهای دموکراتیک بعدظهر روز گذشته این سه محله را آزاد کردند و داعش با سلاح سنگین این محله ها را هدف قرار داد و شدیدا با نیروهای کرد درگیر شدند.

عناصر داعش در الطبقه، از افراد غیر نظامی به عنوان سپر انسانی استفاده میکنند ولی با این وجود در سد فرات محاصره شده اند.

شبکه خبری الجزیره هم گزارش داد که این درگیریها شدیدترین درگیری میان داعش و نیروهای دموکراتیک سوریه است که در غرب رقه صورت گرفته است.

به گزارش این شبکه، پس از آغاز مذاکرات برای خروج عناصر داعش از الطبقه، چند ساعت درگیریها متوقف شد و نیروهای دموکرات اعلام کردند که کنترل کامل الطبقه را به دست گرفته اند، ولی به سرعت درگیریها مجددا آغاز شد.

نیروهای دموکرات اعلام کردند که پس از حمله عناصر داعش که در میان افراد غیر نظامی پنهان شده بودند، این درگیریها آغاز شد.

سیطره بر طبقه در چارچوب حمله موسوم به «خشم فرات» است که نیروهای دموکراتیک در نوامبر گذشته برای بیرون راندن داعش آغاز کردند.

انتهای پیام/ص

 

http://fna.ir/5HZU25 اخبار مرتبط تسلط کردهای سوریه بر 90% شهر «الطبقه» در استان رقه96/02/11 - 15:50تسلط کُردهای سوریه بر 70% شهر «الطبقه» در شرق رقه96/02/11 - 14:52



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادسازی سه محله در «الطبقه» سوریه؛ داعش در سد فرات محاصره شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..