تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مه‌گرفتگی و کاهش دید در استان‌های کرمانشاه و گیلان/ با اطلاع از وضع جاده‌ها به سفر بروید

مه‌گرفتگی و کاهش دید در استان‌های کرمانشاه و گیلان/ با اطلاع از وضع جاده‌ها به سفر بروید

به گزارش خبرآنلاین به نقل  از پایگاه خبری پلیس راهور، برابر آخرین گزارش های دریافتی در استان های اصفهان، زنجان و چهارمحال و بختیاری در اکثر محورها بارش باران گزارش شده است.

همچنین در استان های آذربایجان غربی در محورهای میاندوآب-بوکان و سردشت_نقده و قزوین در محور آوج-همدان نیز بارش باران گزارش شده است.

در استان های کرمانشاه در محور کرمانشاه - خسروی و گیلان در محور رشت - انزلی نیز مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.
ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین در محدوده مهر شهر تا پل فردیس و باند جنوبی آزاد راه تهران - کرج در محدوده پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره نیمه سنگین گزارش شده است.

سایرمحورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های 88255555 (10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مه‌گرفتگی و کاهش دید در استان‌های کرمانشاه و گیلان/ با اطلاع از وضع جاده‌ها به سفر بروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..