تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر بهداشت حاضر به گفت‌وگو با کارکنان معترض علوم پزشکی البرز نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی روز دوشنبه دوازدهم بهمن ماه و در حین برگزاری تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به استان البرز سفر کرد.

وی در این سفرچند طرح عمرانی را افتتاح کرد.

نکته مهم این است که آخرین برنامه کاری وزیر بهداشت در سفر به استان البرز، حضور در دانشگاه علوم پزشکی بود و پیش از انجام این برنامه، به قاضی‌زاده‌هاشمی اطلاع داده شد که تعدادی از کارکنان علوم پزشکی استان البرز به وضعیت اقتصادی، معیشتی و میزان درآمد و دریافتی خود معترض هستند و می‌خواهند در دیدار با وزیر دولت تدبیر و امید مشکلات خود را پیگیری کنند.

به همین دلیل برنامه سفر قاضی‌زاده‌هاشمی به البرز در همین جا خاتمه یافت و این کارکنان موفق به دیدار با وزیر بهداشت نشدند.

وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید در ماه‌های اخیر حواشی زیادی ایجاد کرده که از جمله آنها می‌توان به درگیری لفظی با فرماندار یکی از شهرستان‌ها و سپس عذرخواهی وی اشاره کرد.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/CIAXYZ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر بهداشت حاضر به گفت‌وگو با کارکنان معترض علوم پزشکی البرز نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..