تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بغض جهانگیری در برنامه انتخاباتی

کد خبر: ۵۲۴۵۹۵

۱۵۰  بازدید

اسحاق جهانگیری در برنامه بادوربین وقتی از سختی‌های زمان زنگ برای مردم سخن می‌گفت بغضش ترکید.

فرارو: اسحاق جهانگیری در برنامه بادوربین وقتی از سختی‌های زمان زنگ برای مردم سخن می‌گفت بغضش ترکید.

اسحاق جهانگیری در برنامه بادوربین وقتی از سختی‌های زمان زنگ برای مردم سخن می‌گفت بغضش ترکید و جملاتی را با بغض از آن ایام بیان کرد.

او گفت: آن زمان جنگ بود برنامه برای اداره کشورداشتن سخت بود گاهی ۷ میلیارد دلار درآمد کلی کشور بود باید دست مریزاد گفت به آنها که آن زمان کشور را اداره کردند ۴ میلیارد برای تقویت بنیه دفاعی بود با دو میلیارد دلار کشور را اداره می‌کردیم جایی ۱۲۰ میلیارد دلار داشتیم در یکسال.

جهانگیری تاکید کرد: همان زمان مشاور مالی یکی از قسمت‌های جنگ بودم واقعا روزهای سخت و دشواری بود اداره کشور سخت بود ولی خوب اداره شد دوره سازندگی رسید منابع اداره کشور برای ویرانی‌های کشور کجا بود چند استان کشور ویران شده بود برخی در استان‌های دیگر مستقر شده بودند زیر بناهای کشور تخریب شد برنامه سازندگی تدوین شد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

بغض جهانگیری در برنامه انتخاباتی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بغض جهانگیری در برنامه انتخاباتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..