تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لالی‌پاپ؛ محبوب‌ترین نسخه اندروید

فناوری اطلاعات > نرم افزار - گوگل هرماه گزارش توزیع انواع نسخه‌های اندروید را منتشر می‌کند تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری اپلیکیشن های خود را مطابق با آن سازگار کنند.

به گزارش خبرآنلاین، جدیدترین گزارش نشان می‌دهد اندروید لالی پاپ (نسخه 5.0 و 5.1) با 32 درصد بالاتر از نسخه مارشمالو/ نسخه 6 اندروید با 31.2 درصد قرارگرفته است.

پرش اندروید نوقا (7.0 و 7.1) نیز از 4.9 درصد ابتدای ماه آوریل به 7.1 درصد نیز قابل‌توجه است. عرضه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس مجهز به نوقا، درصد این نسخه از اندروید را به‌سرعت بالابرده و در ماه‌های آینده شاهد تغییر جدول خواهیم بود. همچنین گوشی‌هایی مانند اچ تی سی یو 11 نیز به نوقای 7.1.1  مجهز هستند که می‌تواند این رقم را بالاتر هم ببرد.

سایر نسخه‌های قدیمی در حال افول بوده و نشان می‌دهد کاربران در حال تغییر گوشی‌های خود و همچنین آپدیت به نسخه‌های بالاتر (اگر قابل آپدیت باشند) هستند. در این بخش افت نسخه موسوم به کیت کت از 20 درصد به 18.8 درصد نیز قابل‌ذکر است.

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لالی‌پاپ؛ محبوب‌ترین نسخه اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..