تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات نوين بانکي موجب افزايش سهم ثامن از بازار مي‌شود

سرپرست مناطق آزاد تجاري صنعتي گفت: خدمات نوين بانکي ازجمله عوامل مهم در ايجاد مزيت رقابتي براي بانک‌ها و مؤسسات براي جذب مشتريان و رضايتمندي آنها است.

به گزارش شما نیوز: روح اله انصاري يکتا تصريح کرد:با توسعه صنعت انفورماتيک،تغييرات عمده‌اي در شکل پول و سيستم‌هاي انتقال منابع در عرصه بانکداري ايجادشده که ارائه خدمات متنوع بر بستر  IT را به‌عنوان يک مزيت رقابتي براي بقاي بانک‌ها و مؤسسات به موضوعي ضروري بدل کرده است.
وي افزود:بانکداري نوين به معناي يکپارچه‌سازي بهينه کليه‌ي فعاليت‌هاي يک بانک از طريق به‌کارگيري فناوري نوين است که امکان در اختيار گذاشتن کليه خدمات موردنياز مشتريان را فراهم مي‌کند.
انصاري يکتا با اشاره به راهکارهاي افزايش سهم موسسه در بازار، افزود:رقبا با تغيير مداوم خدمات خود و چگونگي عرضه‌ي آن به مشتريان،پيوسته در حال تغيير بازار هستند و با اين راهکار درصدند تا سهم بازار خود را افزايش دهند ازاين‌رو کارآمدي مؤسسات مالي درگرو جلب اعتماد مشتريان است.
وي نحوه پاسخگويي به مشتريان،امکانات فيزيکي بانک و تنوع در خدمات،را از شاخص‌هاي داخلي مؤثر در خدمات نوين بانکي به‌منظور دستيابي به  سطوح بالاتري از رضايتمندي مشتريان عنوان کرد.
وي در پايان خاطرنشان کرد:توجه به توانايي‌هاي بانک‌هاي رقيب در پياده‌سازي خدمات نوين،يافتن نقاط ضعف رقبا و استفاده از فرصت‌هاي توسعه‌اي به‌منزله‌ي مزيت رقابتي و عرضه‌ي سريع‌تر خدمات نوين بانکي نسبت به رقبا،از عوامل مؤثر بر خدمات بانکداري نوين هستند.

منبع: روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات نوين بانکي موجب افزايش سهم ثامن از بازار مي‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..