تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولويت اطلاع‌رساني طرح‌هاي تسهيلاتي ثامن

سرپرست مديريت شعب کرمانشاه موسسه اعتباري ثامن گفت: اطلاع‌رساني مناسب در خصوص طرح‌هاي تسهيلاتي ثامن مانع جذب منابع گران‌قيمت و منجر به مصرف صحيح منابع مي‌شود.

به گزارش شما نیوز: علي هادي با آمار خدمات نوين بانکي اظهار کرد : علاوه بر موفقيت در بخش مطالبات ، همکاران شعب در بخش خدمات نوين و صدور کارت هديه عملکرد خوبي داشته که اين موضوع مي‌تواند در درجه‌بندي شعب تأثير بسزايي داشته باشد.
وي تلاش همکاران در بخش وصول مطالبات در سه‌ماهه چهارم سال 1395 را قابل‌تقدير دانست و افزود : حضور همکاران بعد ساعت اداري و تلاش در راستاي وصول مطالبات  ، الگوي سازماني براي کل شبکه است.
هادي، منفي شدن روزانه سرفصل مطالبات در روزهاي پايان سال 1395 را عملي نمودن فعل خواستن دانست و خواستار اين حرکت در سال جديد شد .
به گفته او معرفي هرچه بهتر طرح‌هاي تسهيلاتي و همچنين ارائه تسهيلات در قبال پشتوانه سپرده بلندمدت راه‌حل مناسبي براي مصرف منابع است.
وي همچنين هدف از برگزاري جلسات را هم‌انديشي و همفکري در راستاي حل مشکلات موجود باهدف تحقق اهداف تعيين‌شده براي شعب از جانب سرپرستي در بخش‌هاي منابع، مصارف، وصول مطالبات و خدمات نوين عنوان کرد.

منبع:  روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولويت اطلاع‌رساني طرح‌هاي تسهيلاتي ثامن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..