تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقوق معلمان همسان سازی می شود؟

به گزارش افکارنیوز،

سخنگوی کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم و تبریک آن گفت: از مطالبات جدی فرهنگیان، موضوع پاداش پایان خدمت آنهاست که متأسفانه بعضاً این پرداخت‌ها تا سه سال به تعویق می‌افتد و این موضوع اصلاً شایسته فرهنگیان نیست.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه افزود: از دیگر اولویت‌های بخش آموزش و پرورش سامان‌دهی صندوق ذخیره فرهنگیان است که درگیر مشکلات عدیده‌ای است.

وی افزود: اختلاس ۸ هزار میلیاردی در صندوق فرهنگیان به هیچ وجه شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست و توضیح دولت و شخص رئیس جمهور در مورد این اختلاس به هیچ وجه توجیه مدیریتی ندارد .

نماینده مردم ملایر با اشاره به ضرورت همسان‌سازی حقوق معلمان نیز گفت: میزان درآمد دریافتی معلمان نسبت به کارمندان سایر وزرات‌خانه‌ها بسیار پایین است و این افزایش حقوق خواستهٔ اصلی معلمان است.

آزادیخواه با ابراز نگرانی از وضع نابسامان دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشگاه به عنوان بزرگترین مرکز تربیت معلم کشور، حدود چهار سال است که با سرپرست اداره می‌شود و دولت آینده باید وضعیت آن را تعیین تکلیف کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقوق معلمان همسان سازی می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..