تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از پیرترین‌ افراد جهان در ۱۴۶ سالگی درگذشت

کد خبر: ۵۲۴۱۵۱

۳۵۶۰  بازدید

بنابر ادعای مقامات اندونزی، یکی از پیرترین افراد جهان که گمان می‌رود ۱۴۶ سال سن داشته در این کشور درگذشت.

خبرگزاری ایسنا: بنابر ادعای مقامات اندونزی، یکی از پیرترین افراد جهان که گمان می‌رود ۱۴۶ سال سن داشته در این کشور درگذشت.

طبق مدارکی که "سودیمجو" ارائه کرده او در دسامبر ۱۸۷۰ به دنیا آمده است.

"سودیمجو" ماه گذشته به دلیل شکایت از بیماری در بیمارستان بستری شد اما پس از شش روز بستری بودن در بیمارستان به خواست خودش به خانه برگشت.

یکی از پیرترین‌ افراد جهان در ۱۴۶ سالگی درگذشت

در رابطه با ادعای مطرح شده در مورد سنِ "سودیمجو" تردید وجود دارد زیرا اندونزی از سال‌های ۱۹۰۰ به بعد شروع به ثبت تولد و مرگ شهروندانش کرده‌ و در ثبت احوال کسانی که پیش از آن تاریخ به دنیا آمده‌اند اشتباهاتی وجود دارد.

با این حال مقام‌های اندونزیایی می‌گویند بر اساس مدارکی که وی ارائه کرده بود و براساس مصاحبه‌ای که با او شده بود، آنها مطمئن هستند که تاریخ تولدش درست است.

این مرد سال گذشته در گفتگو با شبکه خبری بی‌بی‌سی گفته بود که صبر، مهم‌ترین عامل طول عمرش بوده و همچنین در زندگی‌اش افرادی وجود داشته‌اند که عاشقانه از او مراقبت می‌کردند.

بنابر گزارش روزنامه ایندیپندنت، درصورتیکه مدارک مرتبط با سن "سودیمجو" تایید شود، او در زمره رکوردداران طول عمر قرار خواهد گرفت.

یکی از پیرترین‌ افراد جهان در ۱۴۶ سالگی درگذشت  یکی از پیرترین‌ افراد جهان در ۱۴۶ سالگی درگذشت  یکی از پیرترین‌ افراد جهان در ۱۴۶ سالگی درگذشت  یکی از پیرترین‌ افراد جهان در ۱۴۶ سالگی درگذشت 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از پیرترین‌ افراد جهان در ۱۴۶ سالگی درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..