تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




HTC U11 برترین گوشی اندرویدی سال می شود؟

خبرآنلاین: مشخصات فنی لورفته پرچم‌دار 2017 اچ تی سی دو هفته مانده به رونمایی نشان می‌دهد یکی از برترین گوشی‌های اندرویدی به‌زودی راهی بازار می‌شود.

دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی در پرچم‌دار 2017 عکس‌ها را به‌صورت پانوراما می‌اندازد و همین ویژگی کافی است تا بسیاری از کاربران به‌سوی آن حمله ور شوند.

در گوشی جدید،اولتراپیکسل 3 با اتوفوکوس سریع / UltraSpeed AF فناوری جدید اچ تی سی برای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لنز f/1.7 است تا بتواند بهترین تصاویر ممکن را بگیرد.

اندروید 7.1.1 جدیدترین نسخه اندروید روی اچ تی سی یو 11 نصب‌شده و گوشی در سایز 5.5 اینچی فریم لمسی داشته و کاربر با فشار از کناره‌های گوشی درحالی‌که یو 11 را در دست گرفته، فرامین جدیدی اجرا می‌کند تا مثلاً دوربین باز شود یا پاسخ به مکالمه داده شود و ...

4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی به‌صورت پیش‌فرض نصب‌شده و البته حافظه 128 گیگی نیزبا 6 گیگ رم دارد.

نمایشگر یو 11 از نوع QHD تعریف‌شده ومحافظ گوریلا گلس 5 آن را پوشانده است.

مقاومت در برابر آب با استاندارد IP57 تعریف‌شده و صدای استریوی بومساند، ضبط صدای سه بعدی و هدفون‌های ضد نویز Usonic از دیگر مشخصات لورفته اچ تی سی یو 11 است که به‌زودی رونمایی می‌شود.

باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع 3.0 نیز قابل‌ذکر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «HTC U11 برترین گوشی اندرویدی سال می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..