تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو سخنرانی فائزه هاشمی در بندرعباس

ساعت 24- سخنرانی فائزه هاشمی که به دعوت ستاد بانوان حسن روحانی قرار بود عصر امروز در بندرعباس برگزار شود، لغو شد.

منطقه خلیج فارس، ستاد بانوان حسن روحانی در استان هرمزگان عصر امروز در حالی آغاز به کار کرد که برخلاف تبلیغات روزهای گذشته فائزه هاشمی، سخنران اصلی این مراسم حضور نداشت.

در همین خصوص امینی پور، رئیس ستاد مرکزی حسن روحانی در استان هرمزگان با بیان اینکه زیبنده نیست با چنین محدودیتهایی که هیچ جایگاه قانونی ندارد به یک بانوی توانمند ایرانی اجازه ورود به جمع بانوان داده نشود، تصریح کرد: این موضوع خارج از اراده ما بود و به ناحق مانع حضور یادگار مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی شدند.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو سخنرانی فائزه هاشمی در بندرعباس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..