تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرزوی جالب مهاجم گلزن یوونتوس

به گزارش افکارنیوز،

پائولو دیبالا که امید اول گلزنی یوونتوس است، یکی از موفق‌ترین بازیکنانی بیانکونری به شمار می‌رود که این فصل توانسته است عملکرد خوبی برای تیمش داشته باشد. او در آستانه دیدار با موناکو درباره الگوی فوتبالی خود به صحبت پرداخت.

دیبالا درباره الگوی فوتبالی‌اش گفت‌: خیلی دوست دارم روزی پیراهن رونالدینیو را داشته باشم. جنارو گتوزو به من قول داده است که روزی پیراهن او را برای من بگیرد. رونالدینیو بازیکن رویایی من بود که از تماشای فوتبالش هیجان زده می‌شدم. لبخند همیشگی او هنگامی که با پا به توپ می‌شد را به یاد دارم. بازیکنان قاره آمریکا در فوتبال با سایر فوتبالیست‌ها فرق می‌کنند. ما دوست داریم از فوتبال لذت ببریم در حالی که این موضوع کمتر در بین بازیکنان اروپایی دیده می‌شوند. ما دوست داریم با فوتبال برقصیم. همیشه دوست داریم در زمین مسابقه لذت ببریم.

یوونتوس فرداشب (چهارشنبه) در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید برابر موناکو به میدان برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرزوی جالب مهاجم گلزن یوونتوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..