تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه نزدیک ویدیویی به سرفیس لپ تاپ

نگاه نزدیک ویدیوی به لپ‌تاپ جدید مایکروسافت، موسوم به سرفیس لپ‌تاپ که ساعاتی پیش در کنفرانس Microsoft EDU رونمایی شد.

مایکروسافت امروز در جریان کنفرانس Microsoft EDU از جدیدترین عضو خانواده‌ی سرفیس یعنی سرفیس لپ‌تاپ رونمایی کرد. این محصول جدید، یک فرم فکتور جدید از سری سرفیس‌ و یک لپ‌تاپ کامل محسوب می‌شود.

لپ‌تاپ جدید مایکروسافت از یک نمایشگر ۱۳.۵ اینچی با نسبت ۳ به ۲ و فناوری پیکسل سنس بهره می‌برد. این لپ‌تاپ همچنین از جدیدترین مدل پردازنده‌های Core i5 و Core i7 استفاده می‌کند و با ضخامت ۱۴.۵ میلیمتری، وزن ۱.۲۵ کیلوگرمی و عمر باتری ۱۴.۵ ساعته رقیب سرسخت مک‌بوک‌ اپل محسوب می‌شود. 

یکی از نوآوری‌های جدید این محصول تعبیه‌ی اسپیکر درون کیبورد بدون وجود شیار برای عبور صدا است. این عضو جدید خانواده‌ی سرفیس از جدیدترین نسخه‌ی ویندوز که در جریان همین کنفرانس معرفی شد، یعنی ویندوز ۱۰ اس بهره می‌برد و حدودا یک ماه و نیم دیگر با قیمت پایه‌ی ۹۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

در ادامه می‌توانید نگاه نزدیک به جدیدترین محصول مایکروسافت را تماشا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه نزدیک ویدیویی به سرفیس لپ تاپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..