تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر به سرزمین یخ‌ها و کلوت‌ها در یک نمایشگاه

سفر به سرزمین یخ‌ها و کلوت‌ها در یک نمایشگاه

فرهنگ > تجسمی - نمایشگاه آثار سوگل خلخالیان با عنوان «از قطب جنوب تا لوت» در گالری آریانا افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه «از قطب جنوب تا لوت» تجربه‌ای متفاوت از سوگل خلخالیان، جمعه پانزدهم اردیبهشت‌ماه در گالری آریانا افتتاح می‌شود.

در اين نمايشگاه گزارشي از سفر خلخالیان به قطب جنوب و كوير لوت ايران در شكلي تازه و متفاوت منعكس می‌شود و شباهت‌هاي این دو سرزمين دور از هم، در قالب مجموعه ای تصويري به نمايش در می‌آيد، همچنين ‎در این نمایشگاه توماری نيز در حمایت از پیوستن ایران به سیستم پیمان جنوبگان به امضا خواهد رسید.

درباره این نمایشگاه آمده است: «قطب و صحرا، نمایشگر هم‌نشینی و تلاقی شباهت‌ها و تفاوت‌هایی است از این دو نقطه از مادر زمین. در تفاوت میان قطب و صحرا تردیدی نیست اما به رغم تمامی این تفاوت‌ها شباهت‌هایی نیز در دل این دو نقطه هستی وجود دارد. مقایسه میان این دو (که یکی در گرم‌ترین نقطه جهان و در میان ریگ‌های شهر سوخته شهداد است و دیگری در قاره جنوبگان) آن هم به صورتی سمبلیک شاید گویای این واقعیت باشد که در جهان ما یک وحدت و یگانگی در عین کثرت برقرار است؛ وحدتی بی مانند و شگفت انگیز.»

نمايشگاه «از قطب جنوب تا لوت» در روزهای ١٥ و ١٦ ارديبهشت در گالری آريانا دایر خواهد بود.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر به سرزمین یخ‌ها و کلوت‌ها در یک نمایشگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..