تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام «شماعی‌زاده» به «سماعی‌زاده» تغییر کرد

نام «شماعی‌زاده» به «سماعی‌زاده» تغییر کرد

فرهنگ > تئاتر - عنوان نمایش «شماعی‌زاده»به نویسندگی و کارگردانی رضا بهاروند تغییر کرد. این اثر از 17 اردیبهشت در تئاتر باران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با آغاز  پیش فروش این اثر به دستور شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی، نام نمایش «شماعی‌زاده» به «سماعی‌زاده» تغییر یافت که از 17 اردیبهشت در تئاتر باران به روی صحنه می‌رود.

بازیگران به ترتیب ورود در این نمایش عبارتند از علی شادمان، باران وقار كاشانی، شیدا خلیق، احمد كاوری، تینو صالحی، فرانك كلانتر، سالار كریم خانی، مهدی زندیه.

همچنین سعید حسنلو به عنوان طراح صحنه بهاروند را در اجرای این نمایش همراهی می‌کند.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام «شماعی‌زاده» به «سماعی‌زاده» تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..