تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پوتین به دخالت روسیه در مبارزات انتخاباتی آلمان

 به نقل از روزنامه آلمانی "دی ولت"، آنگلا مرکل، صدر اعظم  آلمان در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با "ولادیمیر پوتین"، رئیس جمهور روسیه در سوچی عملیات ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا در اوکراین را تمجید کرد.

پوتین امروز (سه شنبه) در شهر سوچی روسیه مرکل را به حضور پذیرفت. این اولین سفر مرکل به روسیه در دو سال گذشته است.

پوتین در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با مرکل تاکید کرد که وی با صدر اعظم آلمان درباره شرایط در اوکراین سخن گفته است. ما یک بار دیگر تاکید کردیم که به توافق مینسک پایبندیم.

آنگلا مرکل یک فرمت جدید مذاکرات یا عملیات ناظران سازمان ملل در این منطقه را رد کرده و گفت: ما نباید هیچ زمانی را در گشتن به دنبال فرمت جدید مذاکرات از دست بدهیم. کلید پیشرفت در مذاکرات یک آتش بس است که توافقات دردناک در مکان را ممکن می کند. روند برای یک راه حل سیاسی طاقت فرسا است و پیشرفت ها تنها به صورت کم کم وجود دارد.  در حال حاضر باید یک آتش بس برقرار شود و همچنین تبادل زندانیان ضرورت دارد.

حدود سه سال است که نیروهای دولتی و جدایی طلبان طرفدار روسیه در شرق اوکراین مبارزه می کنند. دولت آلمان از پوتین درخواست می کند از نفوذ خود بر جدایی طلبان در شرق اوکراین استفاده کند تا یک آتش بس در این منطقه برقرار شود. اما تا به حال موفقیتی در این راستا به دست نیامده است.

پوتین نیز مانند مرکل عملیات ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا را تمجید کرده و تاکید کرد که این سازمان کار خارق العاده ای انجام می دهد که باید از طرف آلمان و روسیه حمایت شود.

پوتین در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با مرکل اظهار داشت که همچنین درباره سوریه با صدر اعظم آلمان صحبت کرده است. وی گفت: حملا ت شیمیایی 4 آوریل در سوریه باید دوباره مورد بررسی قرار گیرد. ما می توانیم شرایط برای انسان ها در سوریه را تنها به صورت صلح آمیز حل کنیم. بدون گفتگو هیچ راه حلی برای این بحران وجود نخواهد داشت.

پوتین در بخش دیگری از سخنانش اتهامات علیه کشورش مبنی بر دخالت در انتخابات پارلمانی آینده آلمان را رد کرده و گفت: ما هرگز در زندگی سیاسی  و یا فرآیندهای سیاسی کشورهای دیگر دخالت نمی کنیم. وی همچنین انتظار چنین رویکردی را از طرف دیگر کشورها درباره انتخابات سال 2018 روسیه دارد.

وی تاکید کرد که ما از سال ها پیش شاهد دخالت های خارجی در فرآیندهای سیاست داخلی کشورمان هستیم.

پوتین همچنین تاکید کرد که درباره اتهامات آمریکا علیه روسیه مبنی بر دخالت در انتخابات ریاست جمهوری گذشته این کشور هیچ گونه مدرکی وجود ندارد. این تنها شایعه ای است که در مبارزات سیاست داخلی ایالات متحده مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکل نیز تاکید کرد که وی هیچ ترسی از این مسئله ندارد که روسیه بتواند در مبارزات انتخاباتی آینده آلمان دخالت کند. وی با تاکید بر اینکه انسان ترسویی نیست  اطمینان داد که این مبارزات انتخاباتی بدون هیچ آسیبی برگزار خواهد شد.

صدر اعظم آلمان همچنین از اتفاق نظر با پوتین در مبارزه با تروریسم بین المللی خبر داده و هر دو مقام روسی و آلمانی تاکید کردند که از این فرصت استفاده می کنند تا درباره موضوعات نشست آینده جی بیست در هامبورگ گفتگو کنند.

مرکل همچنین پوتین را به حمایت از مسئله حقوق بشر در کشورش دعوت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پوتین به دخالت روسیه در مبارزات انتخاباتی آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..