تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم توجه خانم ها به تاریخ مصرف لوازم آرایشی

لزوم توجه خانم ها به تاریخ مصرف لوازم آرایشی لزوم دقت خانم ها به تاریخ مصرف لوازم آرایشی 

اگر هنگام مصرف لوازم آرایشی به تاریخ مصرف درج شده روی آنها دقت داشته باشید می‌توانید از سلامت پوست صورت خود  اطمینان حاصل کنید. هر چه قدر هم یک محصول آرایشی خوب و با کیفیت باشد، باز هم برای زمان طولانی نمی‌توان از آن بهره گیری کرد. محصولات آرایشی نیز همانند دیگر کالاهای ساخت بشر، عمر خوب دارند و پس از سپری شدن این دوره، باید دور انداخته شوند.

بهره گیری از وسایل آرایشی اي که تاریخ مصرفشان قبل، می‌تواند برای پوست ضرر داشته باشد و مشکلات گوناگونی را ایجاد کند. این وسایل همین طور میتوانند بستری برای رشد باکتریها را هم ایجاد کرده و سلامت فرد را به خطر بیندازند.برای این که بدانید عمر خوب کرم پودر، رژلب، رژگونه یا سایه آرایشی شما چقدر هست باید به بسته بندی و اطلاعات درج شده در پشت یا بخش زیرین انها مراجعه کنید.

یک علامت بسیار کوچک روی تمامی وسایل آرایشی وجود دارد که تقریبا تعداد زیادی از مردم از مفهوم حقیقی آن با خبر نیستند. این علامت به شما اعلام می‌کند که محصول آرایشی موردنظر را تا چه زمانی میتوانید بهره گیری کنید. در واقع شماره درج شده روی این علامت، تعداد ماه هایي هست که می‌توان پس از باز شدن درب محصول از آن بهره گیری کرد.

در عکس زیر میبینید که تاریخ مصرف کرم پودر پس از باز شدن درب آن که به طور اختصاری PAO نوشته می‌شود، ۲۴ ماه درج شده هست. یعنی پس از این دوره زمانی، بهتر هست که محصول آرایشی مربوطه را دور انداخته و دیگر از آن بهره گیری نکنید.

لزوم توجه خانم ها به تاریخ مصرف لوازم آرایشی

PAO در سال ۲۰۰۵ میلادی توسط کمیسیون اروپایی بعنوان برچسب سلامتی محصولات آرایشی اعلام شده و مورد بهره گیری قرار گرفت.«پی اِي او» یا «مهلت پس از بازکردن»، یک نماد گرافیکی هست که مدت زمان قابل بهره گیری بودن محصولات آرایشی و بهداشتی را پس از نخستین باز کردن، مشخص می‌ کند. شکل این نماد همانگونه که در عکسهای می‌بینید، یک ظرف استوانه‌ اي با درب باز شده هست که یک بر حسب ماه «M» یا سال «Y» روی آن درج شده هست.

با این که دولت ایالات امریکا اجباری برای درج تاریخ ساخت روی محصولات آرایشی ندارد، اما کارخانه ها ملزم به درج «عمر فروشگاهی» یا «عمر انباری» محصولات خود میباشند. عمر انباری، مدت زمانی هست که یک محصول قابل بهره گیری باقی میماند.عمر انباری محصولات آرایشی با یکدیگر متفاوت هست. به طور مثال، محصولاتی همانند کرم پودرها یا رژگونه ها عموما تا ۲۴ ماه پس از باز شدن دربشان مهلت بهره گیری دارند.

 به گزارش پارس ناز نماد PAO را روی رژلب ها و ریمل هاي چشم نیز میتوانید دیدن کنید. مثلا ریمل ها عموما تا ۱۲ ماه مهلت بهره گیری دارند. همین طور، بد نیست بدانید که سازمان دارو و غذا اعلام داشته ریمل ها را پس از خشک شدن، دور بیندازید زیرا بهره گیری از انها میتواند به چشمان شما آسیب وارد کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم توجه خانم ها به تاریخ مصرف لوازم آرایشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..