تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردهای پرسپولیس در خطر است

ساعت 24- تساوی پر گل پرسپولیس و ذوب‌آهن، دو رکورد مهم پرسپولیس در این فصل را به خطر انداخت.

 تساوی پر گل پرسپولیس و ذوب آهن، دو رکورد مهم پرسپولیس در این فصل را به خطر انداخت. پرسپولیسی‌ها این فصل، قهرمانی را قطعی کرده‌اند و علاوه بر بیشترین امتیاز صاحب بیشترین گل زده، کمترین گل خورده، بهترین تفاضل و آقای گل لیگ هستند. بعید است در هفته پایانی، هیچکدام از آن‌ها دست بخورند اما رکوردهای پرسپولیس در تاریخ لیگ، به خطر افتاده‌اند.


پرسپولیس رکورد بیشترین امتیاز ادوار لیگ را شکسته و دنبال رکورد بیشترین تفاضل و کمترین گل خورده در تاریخ لیگ است. برای رسیدن به رکورد کمترین گل خورده، پرسپولیس باید دروازه‌اش را مقابل سیاه جامگان و بازی انتحاری هفته آخرش بسته نگه دارد و برای رکورد بهترین تفاضل، نباید به این تیم ببازد. دو وظیفه سخت، در بازی که سیاه جامگان برای ماندن در لیگ نیاز به همه امتیازات آن دارد.


یک شکست در مشهد، هر دو رکورد پرسپولیس را به باد می‌دهد و تیم برانکو باید بدون باخت و بدون گل خورده به تهران برگردد. وظیفه‌ای سخت، برای پرسپولیس که چند روز بعد با الوحده بازی می‌کند و تمرکزش را به این بازی معطوف کرده است.

خبرآنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردهای پرسپولیس در خطر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..