تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامل ترین نسخه آفیس به استور ویندوز 10 خواهد آمد

مایکروسافت بالاخره نسخه‌ی کامل نرم‌‌افزارهای اداری آفیس خود را از طریق ویندوز استور عرضه خواهد کرد.

دقایقی پیش، مایکروسافت در جریان کنفرانس آموزشی خود به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه‌ی کامل اپلیکیشن‌های اداری آفیس خود را به زودی از طریق فروشگاه ویندوز (Windows Store) عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی دسکتاپ و کامل نرم‌افزارهای آفیس مایکروسافت تا پیش از این از طریق استور ویندوز در دسترس نبود و کاربران تنها از طریق سایت مخصوص آفیس قادر به خریداری، دانلود و نصب این مجموعه بودند. مایکروسافت همچنین برای اولین بار امکان خرید اشتراک Office 365 به صورت مستقیم از طریق استور را نیز فراهم کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامل ترین نسخه آفیس به استور ویندوز 10 خواهد آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..