تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی رسمی از ویندوز ۱۰ اس توسط مایکروسافت

رونمایی رسمی از ویندوز ۱۰ اس توسط مایکروسافت

فناوری اطلاعات > نرم افزار - با هدف ورود جدی به بخش آموزش و در رقابت با کروم او اس گوگل، مایکروسافت نسخه جدیدی از ویندوز 10 خود را به نام ویندوز 10 اس رونمایی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در مراسم رونمایی با حضور مدیر اجرایی، ساتیا نادلا گفت فرصت سازی برای بخش آموزشی با استفاده از نسخه جدید ویندوز 10 هدف اصلی از ارائه سیستم‌عامل جدید بوده است که بر مبنای ویندوز 10 توسعه‌یافته است و مانند سیستم عامل کرومِ گوگل، سبک ساخته‌شده تا معلمان، اساتید، دانش آموزان و دانشجویان بتوانند نیازهای اصلی خود در دوران تحصیل و آموزش را برطرف کنند.

به گفته وی، تمام اپلیکیشن های لازم روی فروشگاه ویندوز قرارگرفته و کاربران قادر به دانلود برنامه‌های موردنیاز خود هستند.

نادلا گفت از تابستان 2017 کاربران می‌توانند آن را دانلود کنند و روی سخت‌افزارهای پی سی نصب و استفاده کنند.

محصولاتی مانند سرفیس بوک آپدیت ویژه ویندوز 10 اس را به‌طور خودکار و رایکان دریافت خواهند کرد.

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی رسمی از ویندوز ۱۰ اس توسط مایکروسافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..