تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عنایتی: دایی گفت چطوری مربی بارسا؟!

رضا عنایتی به اظهارنظر در مورد شرایط تیم صبای  قم، شانس بقای این تیم در لیگ برتر، دیدارهای اخیر و پیش روی این تیم و ... پرداخت که مشروح این گفت‌وگو در زیر می‌آید:

 وضعیت صبا چطور است؟

تیم ما وضعیت خوبی دارد و بازیکنان از لحاظ روحی و فنی آماده بازی با استقلال خوزستان هستند. ما یک بازی سخت در پیش داریم، ولی باید سه امتیاز آن را بگیریم تا در لیگ برتر بمانیم. خوشبختانه همه چیز دست خودمان است و می‌توانیم با برد مقابل استقلال خوزستان در لیگ برتر بمانیم.

قبل از بازی با نفت تهران با علی دایی شوخی می‌کردی؟

بله، او به من گفت چطوری مربی بارسا؟!

در خصوص اقدام صفحه رسمی باشگاه سیاه‌جامگان در یکی از شبکه‌های مجازی که فیلم گل تو به صبا را منتشر و از واژه «بدون شرح» استفاده کرده است چه صحبتی داری؟

من صحبتی در خصوص اقدام باشگاه سیاه‌جامگان ندارم. امیدوارم همه تیم‌ها واقعاً رفتار جوانمردانه و حرفه‌ای را رعایت کنند.

در بازی با استقلال خوزستان برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کنی. بابت این اتفاق چه حسی داری؟

حس فوق‌العاده بدی دارم. برای من خداحافظی سخت است، ولی باید این اتفاق رخ دهد.

بالاخره تو چند گل در لیگ برتر زده‌ای؟

من 147 گل زده‌ام و به زودی آمار ریزگل‌هایم را منتشر می‌کنم. نظر عادل فردوسی‌پور این است که الان 144 گله هستم ولی من او را متقاعد می‌کنم که 147 گل زده‌ام. من در اینکه 146 گل زده‌ام هزار درصد مطمئنم، فقط روی یکی از گل‌هایم زمانی که در مس کرمان بودم، شک دارم. وقتی آمار دقیق را گرفتم در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهم کرد.

طارمی هم مثل تو دو بار پیاپی آقای گل شده است. در این خصوص چه نظری داری؟

مهدی مهاجم خوبی است و سبک بازی او را دوست دارم. طارمی باید باتجربه‌تر شود.

چرا طارمی اینقدر موقعیت از دست می‌دهد؟

او توپ‌های سخت را گل می‌کند و موقعیت‌های ساده را از دست می‌دهد. طارمی نیاز به تمرکز و تمرین بیشتر دارد. آرش برهانی هم چنین شرایطی داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عنایتی: دایی گفت چطوری مربی بارسا؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..