تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسویه حساب دولت با بازنشستگان فرهنگی/ نوبخت: ۳۴۰۰میلیارد تومان به حساب آموزش و پرورش رفت

تسویه حساب دولت با بازنشستگان فرهنگی/ نوبخت: ۳۴۰۰میلیارد تومان به حساب آموزش و پرورش رفت

جامعه > مشکلات مردم - سخنگوی دولت اعلام کرد با واریز ۳۴۰۰میلیارد تومان اعتبار به حساب وزارت آموزش و پرورش با تمام بازنشستگان فرهنگی تسویه حساب شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز در نشست خبری سخنگوی دولت، بحث مشکلات مردم از جمله بازنشستگان فرهنگی مطرح شد.
نوبخت درباره تسویه حساب با فرهنگیان بازنشسته گفت: ما پرداخت پاداش بازنشستگی فرهنگیان را هم قول داده بودیم. آنهایی که تا سال ۹۴ طلب داشتند، در ۳۰ آذرماه با پرداخت ۲۷۰۰ میلیارد تومان تسویه شد. ۳۴۰۰ میلیارد تومان دیگر باقی مانده بود که کل پول توسط خزانه به وزارت آموزش و پرورش داده و توزیع شد. اگر چیزی باقی مانده باشد در خلال هفته معلم پرداخت خواهد شد. تسویه مطالبات، کمترین هدیه دولت به فرهنگیان محترم و زحمتکش کشور بود که تقدیم شد.


46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسویه حساب دولت با بازنشستگان فرهنگی/ نوبخت: ۳۴۰۰میلیارد تومان به حساب آموزش و پرورش رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..