تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل یکی از بهترین نیروهای خود را از دست داد

دیوید فاستربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیوید فاستر معاون توسعه محصولات سخت‌افزاری گوگل تنها پس از گذشت ۶ ماه از ترک آمازون و استخدام در گوگل این غول جستجوی اینترنتی را نیز ترک کرد.

اکتبر سال ۲۰۱۶ در روزهایی که گوگل خود را آماده رونمایی از پیکسل و پیکسل ایکس می کرد فاستر به عنوان مهندس سخت افزار مسئول بخش توسعه گوشی های جدید و همچنین اسپیکر گوگل هوم به مجموعه اضافه شد.

وی پیشتر در آمازون مسئول توسعه اسپیکر هوشمند اکو و تبلت‌های کیندل بود و قبل از آن هم، برای مدت کوتاهی در اپل و آی.بی.ام کار کرده بود.

یکی از سخنگویان گوگل خروج فاستر از این شرکت را تأیید کرده، اما حاضر به ارائه جزئیات بیشتر در این زمینه نشده و عنوان کرده که این شرکت در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای جایگزین کردن فردی به جای فاستر ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل یکی از بهترین نیروهای خود را از دست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..