تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ تغذیه مدارس میشل اوباما را لغو کرد

به گزارش افکارنیوز،

"سانی پردو"، وزیر کشاورزی آمریکا، در جدیدترین اقدام برای لغو طرح‌های تصویب شده در دوران ریاست جمهوری "باراک اوباما"، این بار طرح تغذیه سالم ارائه شده از سوی "میشل اوباما" را لغو کرد.

"دونالد ترامپ"، یک هفته پیش "پردو" را به سمت وزارت کشاورزی منصوب کرد. پردو با سفر به ویرجینیا و بازدید از یک مدرسه مقطع ابتدایی، همراه با آنها ناهاری که شامل تغذیه سالم پیشنهادی از سوی میشل اوباما بود را خورد. در این نوع تغذیه از بیسکوییت‌های سبوس‌دار استفاده می‌شود و درمورد مصرف نمک هم سخت‌گیری‌های بسیاری اعمال می‌شود.

"پردو" که پیش از این نماینده ایالت جورجیا بود، در پایان صرف ناهار همراه با دانش‌آموزان، مجوز طرح تغذیه سالم میشل اوباما را لغو کرد و به مدارس اجازه داد با امکانات موجود به ارائه بسته غذایی دلپذیرتری به دانش‌آموزان بپردازند.

وی در این باره گفت: از تلاش‌های اوباما برای ارائه یک سطح استاندارد از تغذیه به دانش‌آموزان دبستانی سپاسگذاریم. ما هم متوجه مشکل اضافه وزن در میان دانش‌آموزان هستیم و برای رفع آن تلاش خواهیم کرد؛ اما اجبار تمام دانش‌آموزان برای استفاده از یک رژیم غذایی یکسان، طرح معقولی به نظر نمی‌رسد و در برخی موارد بسیار هزینه‌بر خواهد بود. بهترین مثال برای این موضوع ایالت‌های جنوبی کشور است که از دانه‌های غلات غیر از سبوس گندم در تغذیه خود استفاده می‌کنند. در برخی موارد دانش‌آموزان از دانه‌های خوراکی استقبال نمی‌کنند و با کنار زدن غذای مدرسه، روز خود را در گرسنگی سپری می‌کنند.

به این ترتیب یکی دیگر از طرح‌های تصویب شده در دوران اوباما از سوی کابینه ترامپ لغو شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ تغذیه مدارس میشل اوباما را لغو کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..