تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو مقام قوه قضاییه در پشت صحنه «دیوار به دیوار»/ روزهای پایانی تصویربرداری

دو مقام قوه قضاییه در پشت صحنه «دیوار به دیوار»/ روزهای پایانی تصویربرداری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصويربرداري مجموعه تلويزيوني «ديوار به ديوار» به كارگرداني سامان مقدم و تهيه كنندگي حميد رحيمي نادي در روزهاي پاياني خود قرار دارد و بزودي به پايان مي رسد.

گروه توليد در روزهاي گذشته تصويربرداري بخش هاي مربوط به لوكيشن هاي خارجي را به طور كامل به پايان رسانده اند و براساس برنامه ريزي ها ضبط مجموعه تا آخرين روز توليد در لوكيشن عمارت نياوران انجام خواهد شد.

همچنین در روزهای پایانی تصویربرداری این مجموعه دکتر ساوری مدیرکل پیشگیری های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از پشت صحنه پروژه بازدید کرد. دكتر ساوري ضمن گپ و گفت با عوامل «ديوار به ديوار» با بازيگران اين مجموعه نيز عكسي به يادگار گرفت.

فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، همايون ارشادي، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجيد شهرياري، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، سام نوري، مهوش وقاري بازيگران اصلي اين مجموعه هستند.

«ديوار به ديوار» شنبه تا پنجشنبه شب ها ساعت ٢٠:٤٥ روي آنتن شبكه سوم سيما مي رود.

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو مقام قوه قضاییه در پشت صحنه «دیوار به دیوار»/ روزهای پایانی تصویربرداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..