تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجليل ايران خودرو از سرداران شهيد آتش نشان حادثه پلاسكو

همزمان با حضور دكتر روحاني، رياست جمهوري در گروه صنعتي ايران خودرو و آغاز توليد انبوه دو محصول جديد در اين خودروسازي، از خانواده 16تن از آتش نشانان جان باخته در حادثه پلاسكو تجليل شد.

به گزارش شمانیوز، با حضور رئيس جمهوري در ايران خودرو توليد انبوه دو محصول دناپلاس و پژو2008 آغاز شد و در مراسمي كه به همين مناسبت برگزار شد، خانواده 16آتش نشان جان باخته در حادثه پلاسكو مورد تجليل قرار گرفتند.

براين اساس، نخستين خودروهاي دناپلاس خروجي از خطوط توليد ايران خودرو، به خانواده هاي آتش نشانان اهدا خواهد شد. با توجه به اينكه پس از حادثه پلاسكو  دناپلاس اولين خودرو جديد بود كه در ايران خودرو به توليد انبوه رسيده است، 16دستگاه از اين خودروي جديد براي خانواده اين عزيزان در نظر گرفته شد.

هزينه خريد اين خودروها توسط كارگران و صاحبان كارگاه ها و كارخانه هاي قطعه سازي بخش خصوصي و كارگران گروه صنعتي ايران خودرو تامين شده و حواله هاي آن به صورت نمادين توسط مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو به خانواده آتش نشانان اهدا شد.

مهندس هاشم يكه زارع در ديدار خانواده شهداي آتش  نشان حادثه پلاسكو گفت:  ايثارگري و هژفداكاري سرداران شهيد آتش نشان در حادثه پلاسكو هيچگاه از خاطره و ذهن مردم ايران پاك نخواهد شد و به هيچ زباني نمي شود از آن تقدير و تجليل كرد.

وي افزود: گروه صنعتي ايران خودرو در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي خود از مدت ها قبل قصد داشت تا اقدامي به نشانه قدرداني از ايثارگري اين عزيزان انجام بدهد اما فرصت آن فراهم نمي شد.

مهندس يكه زارع ادامه داد: امروز و همزمان با اعياد شعبانيه، حضور رياست محترم جمهوري و آغاز توليد انبوه محصول جديد، فرصتي مناسب پيش آمد تا به پاسداشت رشادت فراموش نشدني اين عزيران از خانواده هاي آنان تجليل كنيم.

منبع:ایکوپرس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجليل ايران خودرو از سرداران شهيد آتش نشان حادثه پلاسكو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..